Bug "Refresh"

Bonjour !

J’ai un problème sur hold’em manager 2
Dans l’onglet “Active Session” les sessions ne ce réactualise pas automatiquement malgré que dans setting " Automatically refresh" est activé
J’ai aussi remarquer que mes main avais 2H de décalage sur le tracker ça as peut être un lien ?

Voila merci d’avance :wink:

Hello @Xendas,

Je fais suivre ton message pour que @HMSupport puisse te répondre.

Cordialement,

La modération.

The automatic Site Time Adjustment will read from the site’s server. If you adjust the lobby clock settings, on some sites, it could cause the Time column for the hands in the Reports to be off.

To verify, please compare the time in the Active Sessions, or Reports’ hands section to your computer clock while playing.

See this FAQ for the adjustment steps if there is a difference - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Options / Hand Importing / Site Time Adjustment

Je suis désolé mais mon anglais est vraiment pas terrible !

De ce que j’ai compris je suis allez dans Site Setup j’ai rajouter la valeur par default a 2 et maintenant l’heure de hm2 est synchronisé avec l’horloge du pc

Malheureusement j’ai toujours le même problème la rafraichissement ne ce fait pas automatiquement

Par contre je ne sais pas si le tracker prend en compte le début ou la fin de la main joué mais j’ai l’impression qu’il est décalé de 1, 2 minute

Please enable the Settings > Feature Logging > [x] ‹ HUDStats › and ‹ FastPoker › option and increase the Max number of log files option to 10 so old logs are saved with date/time stamps. You can also enable this before you launch HM2 from the Start Menu - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: Feature Logging

Please reproduce the problem and:

  • Attach a screen shot of the table/desktop
  • Try to include the Active Sessions tab and/or Sessions Report that also includes your windows clock and poker client lobby clock in the screen shot
  • Save a copy of the original Hand history for the table with the issue
  • Close HM2 and attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - Hold'Em Manager 2 FAQs - Poker Software :: How Do I Send a Log File to Holdem Manager Support?

With all the above information we should be able to narrow down what is causing the issue. If all the information is not included we will need to email you again to request it.

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